Fint besøg på Herluflille Mølle

Onsdag den 22. april, kom selveste Ivan Pedersen (kendt fra Laban, Backseat m.fl.) på besøg i møllen.

Ikke nok med at Ivan kom forbi, så var det ovenikøbet også på hans fødselsdag.
76 år og stadig i gang med koncerter over hele landet og fejrer i år 60 års jubilæum, som udøvende musiker.

Årsagen til besøget, var den, at vi skulle aftale nogle detaljer omkring en koncert på Herluflille Mølle, hvor han sammen med Nanna Larsen og deres band, er engageret til at give koncert på Dansk Mølledag 2026.

Efter en god musiksnak hjemme hos undertegnede over kaffen, lidt brød og sagt tillykke til Ivan, gik turen ud til møllen, for at se om pladsen og vores planer for koncerten kunne godkendes.

Det blev de, og Ivan fik en guidet tur på møllen af undertegnede og Edel og Jens Peter fra møllelauget.

Ivan fortalte at selvom der findes to møller på Samsø, hvor han bor, så havde han aldrig set en mølle i drift, så møllen og dens kraft og finurligheder, fascinerede i den grad den gode Hr. Pedersen.

Så kom til koncert på møllen, søndag den 21. juni 2026 fra kl. 13.00 – 15.00. Der er gratis entre.

Så skal vi ikke bare sige – VI SES!